OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: REFERENT

 W ZESPOLE DO SPRAW OBSŁUGI FINANSOWO – KADROWEJ

 W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŚREMIE

Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie ogłasza otwarty nabór na wolne stanowisko urzędnicze: referent w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie.

  1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie wyższe lub średnie;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość przepisów prawa pracy;
  • znajomość przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych oraz podatków;
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych (w zakresie kadrowo-płacowym)
  • znajomość programu płace VULCAN oraz Fk-Quorum firmy Qnt ;
  • umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
  • znajomość techniki komputerowej, szczególnie w zakresie pakietu Ms Office;
  • doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac;
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia;
  • sumienność, odpowiedzialność.
  1. Przewidziany zakres zadań na wyżej wymienionym stanowisku:
  • prowadzenie całości spraw związanych z zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniowymi, płacami i kadrami;
  • prowadzenie akt osobowych pracowników;
  • wykonywanie przelewów elektronicznych oraz opisywanie dokumentów księgowych;
  • prowadzenie ksiąg inwentaryzacyjnych oraz rozliczanie inwentaryzacji składników majątku;
  • obsługa finansowo-księgowa zadań realizowanych przez Centrum;
  • prowadzenie rozliczeń finansowych z gminami i powiatami w zakresie kosztów utrzymania dzieci w pieczy zastępczej oraz rozliczanie kosztów koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej;
  • prowadzenie rejestru Vat.
  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • wynagrodzenie płatne z dołu do 28;
  • miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie, Dutkiewicza  5, budynek z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, bez windy. Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze;
  • praca ma charakter biurowy (z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych), wymaga:  kontaktu  z  klientami, komórkami organizacyjnymi Powiatowego  Centrum Pomocy  Rodzinie  w  Śremie,  z  instytucjami  i  innymi  podmiotami  poza  urzędem, ponadto wymaga czynności służbowych poza siedzibą pracodawcy.
  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wynosił poniżej 6 %.
  • Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny;
  • wypełniony komplet dokumentów, który  można   uzyskać  w   Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie, ul. Dutkiewicza 5 (pokój nr 1), w Biuletynie Informacji Publicznej: https://pcpr.srem.biuletyn.net/ lub poprzez stronę www.pcprsrem.pl
  • oświadczenia: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za: umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego; umyślne przestępstwo skarbowe;
  • o nieposzlakowanej opinii;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku, gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną i zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.

Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną proszeni są o udokumentowanie wymaganego wykształcenia i doświadczenia zawodowego.

Dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć w siedzibie Powiatowego Centrum  Pomocy Rodzinie w Śremie:    63-100 Śrem,          ul. Dutkiewicza 5, w terminie do dnia 22 kwietnia 2025 r. w zamkniętych kopertach z dopiskiem: ,,Oferta pracy – referent”.

Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (https://pcpr.srem.biuletyn.net/), a także na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie.

Osoba wybrana spośród kandydatów na wyżej wymienione stanowisko, która podejmie pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy – zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135), zobowiązana jest do odbycia służby przygotowawczej w czasie trwania zawartej umowy o pracę na czas określony (6 m-cy) oraz do zdania egzaminu końcowego warunkującego dalsze zatrudnienie.

*w przypadku zatrudnienia, konieczne będzie dostarczenie ,,Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Ministerstwa Sprawiedliwości – Biuro Informacyjne Krajowego Rejestru Karnego.

                                                                                                                        KIEROWNIK

                                                                                                               Powiatowego Centrum

                                                                                                            Pomocy Rodzinie w Śremie

                                                                                                                     Karolina Gałuszka

Załączniki:

Kwestionariusz osobowy

Oświadczenia i klauzule w procesie rekrutacji

Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii

Oświadczenie o niekaralności

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Klauzula informacyjna