OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: REFERENT
W ZESPOLE DO SPRAW OBSŁUGI FINANSOWO – KADROWEJ
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŚREMIE
Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie ogłasza otwarty nabór na wolne stanowisko urzędnicze: referent w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe lub średnie;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa pracy;
- znajomość przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych oraz podatków;
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych (w zakresie kadrowo-płacowym)
- znajomość programu płace VULCAN oraz Fk-Quorum firmy Qnt ;
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
- znajomość techniki komputerowej, szczególnie w zakresie pakietu Ms Office;
- doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac;
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia;
- sumienność, odpowiedzialność.
- Przewidziany zakres zadań na wyżej wymienionym stanowisku:
- prowadzenie całości spraw związanych z zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniowymi, płacami i kadrami;
- prowadzenie akt osobowych pracowników;
- wykonywanie przelewów elektronicznych oraz opisywanie dokumentów księgowych;
- prowadzenie ksiąg inwentaryzacyjnych oraz rozliczanie inwentaryzacji składników majątku;
- obsługa finansowo-księgowa zadań realizowanych przez Centrum;
- prowadzenie rozliczeń finansowych z gminami i powiatami w zakresie kosztów utrzymania dzieci w pieczy zastępczej oraz rozliczanie kosztów koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej;
- prowadzenie rejestru Vat.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
- wynagrodzenie płatne z dołu do 28;
- miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie, Dutkiewicza 5, budynek z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, bez windy. Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze;
- praca ma charakter biurowy (z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych), wymaga: kontaktu z klientami, komórkami organizacyjnymi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie, z instytucjami i innymi podmiotami poza urzędem, ponadto wymaga czynności służbowych poza siedzibą pracodawcy.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wynosił poniżej 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- wypełniony komplet dokumentów, który można uzyskać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie, ul. Dutkiewicza 5 (pokój nr 1), w Biuletynie Informacji Publicznej: https://pcpr.srem.biuletyn.net/ lub poprzez stronę www.pcprsrem.pl
- oświadczenia: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za: umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego; umyślne przestępstwo skarbowe;
- o nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku, gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną i zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną proszeni są o udokumentowanie wymaganego wykształcenia i doświadczenia zawodowego.
Dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie: 63-100 Śrem, ul. Dutkiewicza 5, w terminie do dnia 22 kwietnia 2025 r. w zamkniętych kopertach z dopiskiem: ,,Oferta pracy – referent”.
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (https://pcpr.srem.biuletyn.net/), a także na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie.
Osoba wybrana spośród kandydatów na wyżej wymienione stanowisko, która podejmie pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy – zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135), zobowiązana jest do odbycia służby przygotowawczej w czasie trwania zawartej umowy o pracę na czas określony (6 m-cy) oraz do zdania egzaminu końcowego warunkującego dalsze zatrudnienie.
*w przypadku zatrudnienia, konieczne będzie dostarczenie ,,Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Ministerstwa Sprawiedliwości – Biuro Informacyjne Krajowego Rejestru Karnego.
KIEROWNIK
Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie w Śremie
Karolina Gałuszka
Załączniki:
Oświadczenia i klauzule w procesie rekrutacji
Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii