INFORMACJA
O POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE
W ŚREMIE W JĘZYKU ŁATWYM
DO CZYTANIA -ETR (EASY TO READ)

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie, czyli w skrócie Centrum lub Urząd znajduje się przy ulicy Dutkiewicza 5 w Śremie.

Tutaj jest główny budynek urzędu.
Budynek ma jedno wejście główne od ulicy Dutkiewicza.
To wejście jest dostosowane do osób niepełnosprawnych, starszych i dla mam z dziećmi.
Kierownikiem Centrum w Śremie jest Karolina Gałuszka.

To tu otrzymasz dofinansowanie na przykład do wózka, aparatu słuchowego czy protezy.
Kierownikowi w pracy pomagają Zastępca Kierownika, Główny księgowy oraz wielu pracowników.
Czym zajmuje się urząd?
- Udziela pomocy osobom i rodzinom z powodu niepełnosprawności, przemocy w rodzinie.
- Wykonuje pracę socjalną.
- Prowadzi mediacje rodzinne.
- Prowadzi poradnictwo psychologiczne.
- Udziela pomocy rodzinom zastępczym.
- Udziela dofinansowań dla osób niepełnosprawnych.
- Udziela pomocy cudzoziemcom.
- Współpracuje z organizacjami pozarządowymi.
Kontakt z pracownikami urzędu
Zapraszamy Was do Centrum od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer: 61 28 30 373
Możesz też wysłać e-mail na adres: pcpr@pcpr.srem.pl
Żeby załatwić sprawy w Centrum osoby ze szczególnymi potrzebami mogą:
- Napisać pismo i wysłać je na adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie
ul. Dutkiewicza 5
63 – 100 Śrem
2. Zostawić pismo w skrzynce podawczej
Skrzynka podawcza znajduje się przed drzwiami głównymi do urzędu, na ścianie po prawej stronie.

3. Możesz też napisać wiadomość i wysłać na adres e-mail: pcpr@pcpr.srem.pl
4. Możesz do nas zadzwonić na numer 61 28 30 490 lub numer komórkowy: 537 266 250, 609301780
Toalety dla osób niepełnosprawnych
Specjalna toaleta znajduje się na parterze.
Gdy wejdziesz do budynku po lewej stronie zobaczysz hol główny:

Idąc prosto po prawej stronie zobaczysz toaletę:


Jeśli przyjedziesz do nas autem
Zaparkuj z tyłu budynku.
